Welkom!

Welkom op de blog van juf Jantine!

Juf Jantine werkt op een basisschool in het midden van het land als intern begeleider en leerkracht van groep 7/8. De lesmaterialen die op deze blog geplaatst zullen worden, zullen daarom vooral gericht zijn op de bovenbouw.

Al jaren maak ik dankbaar gebruik van lesmaterialen, tips en ideeën die mijn collega's op internet zetten. Zelf maak ik ook regelmatig materiaal en daarom lijkt het me meer dan eerlijk deze ook op internet te delen. Natuurlijk vind ik het leuk als je mijn materiaal gebruikt, maar ik zou het wel heel fijn vinden als je deze site als bronvermelding gebruikt. Op- en aanmerkingen zijn natuurlijk ook van harte welkom en ik vind het heel leuk om te horen hoe je het materiaal gebruikt en wat je ervaringen zijn!

Gebruik het menu aan de linkerkant om snel te vinden wat je zoekt. Er wordt hard aan deze blog gewerkt en regelmatig nieuw materiaal geplaatst, dus kom regelmatig een kijkje nemen!